Olen todella yllättynyt kuinka nopeaa tulokset/asiat paranevat vain pienillä asioilla, jotka taas edelleen innostavat tekemään lisää pieniä asioita aivankuin itsestään.

TYÖ - Työhän ei nyt juuri ole ajankohtainen asia, kun koulut alkaa, mutta kun opiskelu asiat selviää niin voisi katsoa jos kerkiäis jotain ilta/vkl työtä tehdä. Karaokejuontajana tai nuorisotyötä yms. tälläsiä.  Onnenpyörä 7/7/7

KOULU - Tyytyväinen että jaksoin käydä abikurssin loppuun, ja edistyksen ansiosta pysynyt myös päätöksessä lukea 2h/ parina päivänä viikossa. Olen siis saanut jonkilaisen arkirutiinin jo itselleni käyntiin, mikä varmasti tulee helpottamaan koulun alkua. Puutarhasuunnitelmankin olen asiakkaalla saanut hyväksytettyä ja nyt vaan opettajan versio pitää kasata. Lukihäiriöasioissa olin erityisopettajaan yhteydessä joka ei yllätys yllätys ottanut asiaa hoitaakseen, pitää kai jonkun muun tahon kautta laittaa asia menemään perille, huoh.. No joka tapauksessa olen nyt päättänyt olla ottamatta tressiä liiaksi koulusta, pilaa ja vaikuttaa muuten kaikkeen, ennen kaikkea parisuhteeseen ja terveyteen. Edistystä tämänkin ajatuksen sisäistäminen minun kovalta kalloltani! :) Onnenpyörä 5/6/7

PERHE - Nyt ei ole tapahtunut mitään oikeastaan suuntaan tai toiseenkaan. Onnenpyörä 6/7/7

PARISUHDE - Edellis viikkojen edistyminen säilynyt <3 ja aion pitää huolen että säilyy arjen astuessa kuvioihinkin. Ajatellut keksiä kaikkea pientä joilla nostaa homma sfääreihin asti :) laittaa tännekkin mitä kokeillut ja millätuloksilla. Onnenpyörä 6/8/8

TALOUS - Nyt tapahtunut pientä lipsumista herkkujen vähentämisen ja budjetin seuraamisen kohdalla, mutta nyt syksyn alkaessa on taas pakko ottaa tiukka linja, jottei konkurssi iske. Nyt onneksi kuitenkin lähtee jo tuet juoksemaan. Onnenpyörä 7/7/6

AJANHALLINTA - Abikurssi sai käyntiin jo jonkinlaisen arkirutiinin josta uskon olevan apua kyl kun koulut alkaa. Muutenkin olo ollut parempi ja olen ollut huomattavasti aktiivisempi jo. Onnenpyörä 2/3/5

TERVEYS - Nyt vihdoin polviparantunut! Mutta kyl täytyy ikävä kyllä todeta sen latistaneen alkaneen urheiluinnostuksen ja herkkujen lopettamistakin sillä mihinkään ei oikein päässyt ja kotonakaan ei mitään voinut hirveesti tehdä. Muuten olo on ollut parempi, reuma voinut hyvin, olo on vaan pirteämpi ja parempi.Onnenpyörä 3/3/4

YSTÄVÄT- Huomannut että voin alata irrottamaan varautuneisuudestani ihmisten kanssa, mitä enemmän annan heille ja olen oma itseni, sitä enemmän saan heiltä. Kiitos aivan mahtavien ihmisten, nyt pitää vain pystyä säilyttämään tämä. Edelleen kuitenkin kaipaan ystäviä joiden kanssa olisi useammin tekemisissä. Onnenpyörä 3/5/6

LIIKUNTA- Polvivaiva vähän pysäytti kehitystä, mutta kävin sentään frisbeegolf  välineet hankkimassa, joten nyt on pakko alata harrastaa. Pitäisi myös etsiskellä tanssikurssi, josta haaveiltu miehen kanssa jop pitkään.Onnenpyörä 2/3/3

HARRASTUKSET - Nyt olen jonkun verran saanut otettua välillä aikaa vanhoille harrastuksilleni, mikä on tuntunut helpottavan pinnaani. Vähän mutta se on auttanut kuitenkin paljon. Onnenpyörä 3/3/4

HENKINENVOINTI - Tähän ovat vaikuttaneet valtavasti muut ihmiset, se että varautuneisuuteni on hellittänyt ja olen tuntenut pärjääväni sellaisena kuin olen parhaiten. Ja se että olen voinut puhua ihmisille avoimesti menneisyydestäni ja yleisesti elämän vaikeista asioista. Onnenpyörä 7/7/8

ARKI - Tosiaan arkirutiinin olen jotenkin saanut käyntiin abikurssin myötä, vaikka kaikki kotityöt tuntuvat pitkälti jäävän minulle mieheni työaikojen vuoksi. Onnenpyörä 5/6/6

MINÄKUVA - Itseluottamukseni ja varmuuteni on noussut hirveästi sosiaalisten tilanteiden myötä, tajusin kuinka ihana olen juuri omana itsenäni myös muiden mielestä, niin ettei minun kannata rajoittaa itseäni. Onnenpyörä 6/6/8

Tiivistettynä voisi sanoa, että tällä viikolla on tapahtunut paljon oivalluksia kovassa  kallossani :D